torstai 17. tammikuuta 2008

Don't walk away

Onpas mulla asiaa päivittäin. Tai ajatuksia oikeastaan. Päätin sittenkin valita mp3-pohjaisen äänitysmenetelmän graduuni. Sunnuntaina saan sitten laitteen, palautan ensi keskiviikkona minidiskin takaisin yliopistolle, minidiskien kanssa tappeleminen ei ole mun hommaa. Mun pitäis kirjottaa gradua jo ylös, oikeastaan mä olen jo hiukan yrittänyt (on sitä tekstiä se 15sivua kasassa) ja ajattelin illalla töissä panostaa siihen hiukan lisää. Lähdeluettelo on paisunut ainakin. Se on muistikirjassa ylhäällä. Tulee kiireiset ajat - peruutin pari osallistumista kurssille. Kuun lopussa menen sijaistamaan välipomoa Ruskikselle. Kaksi viikkoa lasten parissa puhdistamassa päätä tekee varmasti hyvää.

Joy Division on taas voimasoitossa ja cd:t pitäisi järjestellä. Olisiko halukkaita? Toi Atmosphere on mun lemppari edelleen. Hannele kuuntelee Abbaa viereisessä huoneessa.

Oon juonu 3 kuppia kahvia ja oon jotenkin hyperaktiivinen. Tulkaa ny herrajumala pelastamaan mut itseltäni lähiaikoina.

1 kommentti:

  1. Luin ensin, että menet puhdistamaan lasten päitä - ehkä sitäkin :) Ja muuten, jossain amerikkalaisessa gradu-oppaassa sanottiin lähteitä tarvittavan 75-125 kappaletta, en tosin tiedä minkäpituiseen tekstiin...vaikka tuskin niitä nyt kannattaa alkaa laskemaan, tulee sen verran kuin tulee! Onnea graduiluun. Mulla on vaan pino kirjoja kotona ja muistiinpanoja koneella toistaiseksi.

    VastaaPoista