torstai 8. toukokuuta 2008

kurkku ja tomaatti.

Koska olen töissä ja aivoni eivät liiku eilisen vuoksi yhtään minnekään suuntaan, ajattelin riemastuttaa iltaani bloggaamalla.

Eilen todellakin oli klubbausta, sitä samaa vanhaa ja nyt se on ohi. Toki voin jatkaa klubien järjestämistä ja musiikin kuuntelua ihan omalla nimelläkin. Mutta toi touhu on niin nähty. Kiitos kuitenkin näistä vuosista niille kelle se kuuluu!

Huomenna olen lähdössä Varkauteen, ilmeisimmin noin 12.30 lähtevällä bussilla Kampin keskuksesta. Hautajaiset on lauantaiaamuna.

Ehkä oon kanssa tulossa kipeeksi, tai sitten yleinen väsymys johtuu vaan viimeyöstä. Murehdin kamalasti asioita, jotka oikeesti eivät saisi murehduttaa ja sitten vatsa ei tykännyt eilisestä ruokavaliosta. Oksetti ja niin poispäin. En kyllä juonut mitenkään erityisesti alkoholijuomiakaan. Joka tapauksessa nukuin ehkä 20 minuutin pätkissä noin kolme tuntia viimeyönä. Kurkkuni on kipeä.

Aamut on muuten parasta tällä hetkellä. Talo ja kaupunki on vielä hiljainen, mutta aurinkoinen jo puoli seitsemältä. Kahvia ja päivän lehti heti kärkeen, niin johan on parempi olo kertalaakista. Joka tapauksessa, olen poissa Helsingistä viikon. Näyttää siltä, että olen Tampereella keskiviikon ja torstain. Tässä nämä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti