lauantai 19. huhtikuuta 2008

Kiireitä?

On ollu joo hiukan kiireellistä. Tehty töitä (Sanomille, Ruskeasuon koululle) ja viikonloppu tässä nyt on myös töitä - Sanomille lähinnä. Maanantaina menen takaisin myös Kaitsulle töihin, ihan kiva vaihteeksi.

Mä olen mietiskellyt paljon, nukkunut hyvin, liikkunut päivittäin taas. Tuntuu ettei 30-40 minuutin uinnista ole mitään vastusta, joten olen lisännyt määrää - vesijuoksen nykyisin lisäksi puolituntia. Se on aika meditaatiohommaa, käytännössä siihen tuntuu menevän vähemmän ajatusvaivaa kuin uimiseen, jossa pitää kuitenkin miettiä milloin kädet toimivat ja milloin jalat. Vesijuoksuun tarvitaan vain jalat. Loppuajan mietiskelen pääni tyhjäksi - yleensä mantralla yhdeksän yhdeksän yhdeksän. (Revolution #9?)

Saunottiin keskiviikkona Arlalla tyttöjen kanssa. Oli hyvä sauna, sopivan hikoiltava.

Keskiviikkona opetin bilsassa tyypeille sieniä ja sammalia. Torstaina fysiikassa värejä.

Eilen katsoin kaksi leffaa - Juoksee saksien kanssa (hyvä) ja Kuvitteellisia sankareita (vielä parempi). Ja söin Auran kanssa sushia.

Tänään - Viiville tiedoksi - fiilasin vielä gradua. Oisi painossa, jos mä saisin päättää, yliopistolta ei oo kahteen viikkoon kuulunut mitään. Mailaan illalla opettajille pienen mailin.

Kohta teen ruokaa ja menen sitten lenkin kautta töihin. Illalla aion maata ja lukea Juha Itkosen Anna minun rakastaa enemmän. Sitten aion nukkua, koska huomenna on töitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti